Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op.

Wat is Cadeaubon.nl precies?

 »  Cadeaubon.nl is hét online verkooppunt voor cadeaubonnen. Hiermee verzekert u de ontvanger van een prachtige belevenis. Van een uitgebreid diner tot een heerlijk boek voor op de bank! Alle toonaangevende cadeaukaarten van Nederland zijn op deze website vertegenwoordigd. 

Hoe plaats ik een bestelling? 

» Plaats de cadeaukaart met de door u geselecteerde waarde in uw winkelmandje. Hierna kunt u nog kiezen voor extra's zoals een themaverpakking (vanaf 0,99 euro) of een fles wijn (vanaf 9,95 euro). Ook kunt er voor kiezen de cadeaukaart rechtstreeks naar de ontvanger te verzenden. Wij geven u ook de mogelijkheid een persoonlijke boodschap te laten bijvoegen (tegen bijbetaling van 0,50 euro). Betalen kunt u direct via uw eigen bank met iDeal. U kunt ook de afleverdag van uw keuze doorgeven. Na afronding van de betaling krijgt u een bestelbevestiging per e-mail. Klopt hier iets niet? Neem dan contact op.

Ik heb een klacht of vraag over mijn bestelling

» Cadeaubon.nl is dé online verkoper van cadeaukaarten. Wij helpen u dan ook graag bij het plaatsen van uw bestelling. Mocht u een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening maak dan gebruik van het contactformulier of mail uw bericht naar info@cadeaubon.nl. U krijgt van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Kaarthouders met specifieke vragen omtrent bestedingsmogelijkheden verwijzen wij door naar de eigen klantenservice van de desbetreffende cadeaukaart. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

In welke waarden zijn de Cadeaubonnen verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 10,00 tot maximaal € 150,00.

Hoe lang zijn de Cadeaubonnen geldig?

 »  Onze Cadeaubonnen hebben een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld.

Op mijn factuur staat geen btw, klopt dat? 

» Dat klopt. Over cadeaukaarten wordt geen btw geheven (vrijgesteld).

Hoe kan ik de Cadeaubon betalen?

» U kunt uw Cadeaubon betalen via iDEAL en creditcard. Zakelijke klanten kunnen per factuur bestellen.
  

Wat is de levertijd van de Cadeaubon?

» Wanneer uw bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. PostNL levert niet op zondag en maandag.

Kan ik de Cadeaubon ook per e-mail ontvangen?

 »  Nee. Onze Cadeaubonnen worden fysiek in een luxe verpakking geleverd. 

Wat zijn de verzendkosten?

 » Wanneer u een Cadeaubon bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten. Bij bestellingen boven € 300 komt er € 8,60 bij voor aangetekende verzending. Uw bestelling kan door de brievenbus.

Moet ik betalen voor de verpakking?

 » Uw cadeaukaart wordt standaard in een vouwverpakking geleverd. Voor €1,50 extra kunt u uw cadeau extra cachet geven door te kiezen voor een themaverpakking. 

 Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen?

 » Voor €0,50 extra voegen wij een persoonlijke boodschap toe. Kies voor deze optie in het bestelproces.

 Ik probeer een Cadeaubon te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

 »  Neem contact op met onze klantenservice via info@cadeaubon.nl of 020 261 2878. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op!

 Ik wil mijn Cadeaubon graag nog persoonlijker maken. Is dit mogelijk?

»  U kunt een eigen foto op de kaart laten printen of een bedrijfslogo laten plaatsen. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op voor alle mogelijkheden en ideeën! Dit kan via info@cadeaubon.nl of 020 261 2878

 Ik wil mijn Cadeaubon retourneren. Hoe doe ik dit?

»  Het herroepingsrecht is uitgesloten voor bestellingen van cadeaukaarten via de website www.cadeaubon.nl zodra deze op uw verzoek binnen 14 dagen worden geleverd. De cadeaukaarten zijn waardepapieren die worden gezien als een vorm van dienstverlening, hierdoor kan bij levering binnen 14 dagen geen beroep worden gedaan op het herroepingsrecht.

 Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven?

» Dit kunt u aangeven in het bestelproces.    

Garantie en non-conformiteit

» Cadeaubon.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Beantwoord het product niet aan de verwachtingen die u mocht hebben of heeft u een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op.

 Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het info@cadeaubon.nl. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.