Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling? 
Plaats de cadeaukaart met de door u geselecteerde waarde in uw winkelmandje. Hierna kunt u nog kiezen voor extra's zoals een persoonlijke boodschap, themaverpakking of een fles wijn. Ook kunt zelf het afleveradres en afleverdatum bepalen. Betalen kunt u direct via uw eigen bank met iDeal, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook via factuur betaald worden. Na afronding van de betaling krijgt u een bestelbevestiging per e-mail. Ga nu naar alle cadeaukaarten om te bestellen.

Hoe kan ik mijn cadeaubon personaliseren?
U kunt de cadeaubonnen laten inpakken, een persoonlijke boodschap toevoegen en/of een flesje wijn erbij geven. Deze opties komt u vanzelf tegen in het bestelproces. Ga nu naar alle cadeaubonnen er kies.Bij een bestelling van meer dan 10 cadeaubonnen kunt u ook uw bedrijfslogo of een andere afbeelding op de passen laten drukken. Neem hiervoor contact met ons op via info@cadeaubon.nl.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja. Wij sturen u direct een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Controleer ook even uw spamfolder.

Ik probeer een cadeaubon te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice via info@cadeaubon.nl of 030 227 1647. Wij zullen u helpen met het bestellen van uw cadeaubon.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?
Mocht u een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening maak dan gebruik van het contactformulier of mail uw bericht naar info@cadeaubon.nl. U krijgt van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Kaarthouders met specifieke vragen omtrent bestedingsmogelijkheden verwijzen wij door naar de eigen klantenservice van de desbetreffende cadeaukaart. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

 Ik ben niet tevreden met de producten die geleverd zijn. Wat nu?
Cadeaubon.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Beantwoord het product niet aan de verwachtingen die u mocht hebben of heeft u een verkeerd product geleverd gekregen? Neem contact met ons op via info@cadeaubon.nl. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.

In welke waarden zijn de cadeaubonnen verkrijgbaar?
Het hangt per cadeaubon af welke waarden u kunt kiezen. Dit wordt altijd op de productpagina vermeld. U kunt meestal ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 10,00 tot maximaal € 150,00.

Hoe lang zijn de cadeaubonnen geldig?
De geldigheidsduur verschilt per cadeaubon. Voor de precieze geldigheidsduur verwijzen wij u door naar de website van de desbetreffende cadeaubon.

Moet ik betalen voor de verpakking?
Uw cadeaukaart wordt standaard in een vouwverpakking geleverd. Vanaf €0,99 extra kunt u uw cadeau extra leuk maken door te kiezen voor een themaverpakking of voor onze inpakservice.

Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven?
Ja. Dit kunt u aangeven in het bestelproces.

Garantie en non-conformiteit
Cadeaubon.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Beantwoord het product niet aan de verwachtingen die u mocht hebben of heeft u een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op.

Zakelijk bestellen

Hoe bestel ik cadeaubonnen voor mijn bedrijf?
U kunt uw zakelijke bestelling eenvoudig plaatsen via onze bestelpagina. Hierbij krijgt u de mogelijkheid om via iDeal, creditcard of achteraf via een factuur te betalen. Ga nu naar alle cadeaubonnen om te bestellen.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling personaliseren?
Er zijn een tal van mogelijkheden voor het personaliseren van uw zakelijke cadeau. U kunt de cadeaubonnen laten inpakken, een persoonlijke boodschap toevoegen en/of een flesje wijn erbij geven. Bij een bestelling van meer dan 10 cadeaubonnen kunt u ook uw bedrijfslogo of een andere afbeelding op de passen laten drukken. Heeft u een leuk cadeau-idee? Neem voor maatwerk oplossingen contact op via info@cadeaubon.nl of bel naar 030 227 1647.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling betalen?
U kunt uw zakelijke bestelling met Ideal, creditcard of via een factuur betalen, indien gewenst. Dit kunt u eenvoudig aangeven bij uw bestelling. Ga nu naar de bestelpagina.

Op mijn factuur staat geen BTW. Klopt dat? 
Dat klopt. Cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.

Ik heb een zakelijke bestelling geplaatst via iDeal/Creditcard, maar geen factuur ontvangen. Wat nu?
Ook indien u heeft betaald met Ideal of creditcard, wordt er automatisch een factuur naar u gestuurd. Heeft u geen factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail met uw ordernummer naar info@cadeaubon.nl om een factuur op te vragen.

Betalen

Hoe kan ik de Cadeaubon betalen?
U kunt uw cadeaubon betalen via iDEAL, Visa en Mastercard. Zakelijke klanten kunnen achteraf via factuur betalen.

Is het online betalen veilig?
Ja. Cadeaubon.nl maakt gebruik van SSL-encryptie. Dit betekent dat u veilig online kunt betalen met Ideal of creditcard en dat wij veilig om gaan met uw betaalgegevens. Ga nu naar alle cadeaubonnen om te bestellen.

Bezorgen 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer uw bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. PostNL levert niet op zondag en maandag.
Voorbeelden:

Op dinsdag om 15:00 besteld = woensdag bezorgd
Op dinsdag om 18:00 besteld = donderdag bezorgd
Op vrijdag om 15:00 besteld = zaterdag bezorgd
Op vrijdag om 18:00 besteld = dinsdag bezorgd

Duurt de bezorging langer dan 2 werkdagen? Mogelijk zijn er problemen bij PostNL waardoor uw bestelling is vertraagd of niet aangekomen. Wij kunnen uw cadeaubon(nen) eventueel opnieuw versturen. Stuur een e-mail naar info@cadeaubon.nl met uw ordernummer en adresgegevens.

Kan ik de cadeaubonnen ook ergens anders laten bezorgen?
Ja. Als u de cadeaubonnen ergens anders wilt laten bezorgen dan het factuuradres, kunt u dit bij uw online bestelling aangeven. Laat het cadeau bijvoorbeeld direct bij de ontvanger thuis bezorgen. Ga nu naar alle cadeaubonnen om te bestellen.

Kan ik de cadeaubon ook per e-mail ontvangen?
Sommige cadeaubonnen kunt u ook als e-voucher bestellen, zoals de Bol.com Cadeaukaart en de Nationale Dinerbon. Dit staat dan duidelijk vermeld op de productpagina. Ga nu naar alle cadeaubonnen om te bestellen.

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer u een Cadeaubon bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten. Bij bestellingen boven € 300 en/of een fles wijn komt er € 8,60 bij voor een aangetekende verzending.

Wijzigen en Retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja. Als u op dezelfde dag voor 17:00 contact met ons op neemt, kunt u uw bestelling annuleren. Stuur een e-mail met uw bestelnummer naar info@cadeaubon.nl of bel naar 030 227 1647.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja. Als u op dezelfde dag voor 17:00 contact met ons op neemt, kunt u uw bestelling wijzigen. Stuur een e-mail met uw bestelnummer naar info@cadeaubon.nl of bel naar 030 227 1647.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor bestellingen van cadeaukaarten via de website www.cadeaubon.nl zodra deze op uw verzoek binnen 14 dagen worden geleverd. De cadeaukaarten zijn waardepapieren die worden gezien als een vorm van dienstverlening, hierdoor kan bij levering binnen 14 dagen geen beroep worden gedaan op het herroepingsrecht.

Keuze Cadeaukaart Verzilveren

Hoe kan ik het saldo van mijn Keuze Cadeaukaart opvragen?
Ga naar het tabblad ‘Keuze Cadeaukaart gebruiken’ en vul uw kaartnummer in. Het kaartnummer vindt u onder de barcode op de achterzijde van uw cadeaukaart en bestaat uit 9 of 19 cijfers. Klik op versturen om het saldo en de geldigheid van uw cadeaukaart te zien.

Hoe lang is het saldo van mijn Keuze Cadeaukaart geldig?
Het saldo van de Keuze Cadeaukaart is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte, tenzij anders vermeld. Het saldo en de geldigheid kunnen gecontroleerd worden bij het tabblad ‘Keuzekaart gebruiken’.

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart?
1)     Ga naar het tabblad ‘Keuze Cadeaukaart gebruiken’ en vul uw kaartnummer in. Het kaartnummer vindt u onder de barcode op de achterzijde van uw cadeaukaart en bestaat uit 9 of 19 cijfers.
2)     Klik op versturen.
3)     Selecteer de cadeaubon die u graag wilt hebben.
4)     Vul uw adresgegevens in.
5)     Vul in het betaalscherm het kaartnummer en de pincode in.
6)     U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzilvering.

Welke cadeaubonnen kan ik kiezen met mijn Keuze Cadeaukaart?
Op het moment kunt u kiezen uit meer dan 80 cadeaubonnen en goede doelen. Voorbeelden zijn: Diner Cadeau, Bol.com Cadeaukaart, Sauna & Wellness Cadeaukaart, Bijenkorf Cadeaucard, Douglas Giftcard, Nationale Bioscoopbon, Winkel Cheque, Nationale Dinerbon, Zalando Cadeaubon, Boeken Cadeau, Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart, Nationale Golfbon, Jewelcard, Fashion Giftcard, Sportboxx, Goede Doelen Cadeaubon, Coolcat Giftcard, Weekend Ontspannen en nog veel meer.

Kan ik meerdere cadeaubonnen kiezen met mijn Keuze Cadeaukaart?
Nee. U ruilt het volledige saldo van uw Keuze Cadeaukaart om voor één cadeaubon naar keuze.

Wanneer kan ik mijn gekozen cadeaubon verwachten?
Na het verzilveren van uw Keuze Cadeaukaart, sturen wij de door u gekozen cadeaubon binnen 5 werkdagen naar u toe per post. Indien u voor een voucher heeft gekozen ontvangt u deze binnen hetzelfde termijn per e-mail.