Cadeaubon.nl bied de keuze uit een breed assortiment aan cadeaubonnen, variërend van belevenissen, producten, en diensten.
Ja, je kunt de cadeaubonnen personaliseren met een persoonlijke boodschap of een naam van de ontvanger.
Je kan je saldo van je cadeaukaart checken met de saldochecker. Vul het 19 cijferige kaartnummer in en verzilver je cadeaukaart!
Bezoek onze zakelijke pagina en lees alles over de zakelijke mogelijkheden.
Mail
Stuur ons een mail via [email protected]. We doen ons best om je bericht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 1 werkdag, te beantwoorden. (weekend en feestdagen uitgezonderd.)
Telefoon
Telefonisch contact opnemen? Bel ons op via 030 227 1647 en houd je kaartnummer en bestelnummer gereed. Wij zijn telefonisch bereikbaar op:
• Maandag t/m vrijdag: 08.00 uur tot 22.00 uur
• Zaterdag: 09.00 uur tot 18.00 uur
Vermeld in je bericht zoveel mogelijk informatie, zoals je kaartnummer en bestelnummer, zodat we je sneller kunnen helpen. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ga naar cadeaubon.nl en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.
Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met ons op via de mail.
Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.nl. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina.
De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via de mail.
Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.
De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.
Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met iDeal, Apple Pay, Google pay, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.
Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat jij, of iemand door jou aangewezen die niet de bezorger is, het product fysiek ontvangt.
Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht, laat je ons dat weten via een duidelijke verklaring, bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Het volstaat dat je je herroeping verzendt voordat de 14 dagen voorbij zijn.
Vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt, heb je dus 14 dagen de tijd om deze te retourneren.
Let op: E-vouchers kunnen niet worden geretourneerd. Bij bestellingen van digitale online-inhoud word je tijdens het bestelproces geïnformeerd dat je akkoord gaat met directe levering, en je ontvangt een e-mail met de voucher.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de cadeaukaart komen voor jouw rekening.
Ons retouradres :
Premiumcards B.V.
Antwoordnummer:11211
Ambachtsweg 6
1474HW OOSTHUIZEN
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.
We vinden het vervelend dat je een klacht hebt over een bestelling of over onze dienstverlening. We lossen dit graag samen met je op. Meld je klacht via [email protected]. Je krijgt dan van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Onze reviews worden verzameld via Trustpilot. Zo weet je zeker dat alle ervaringen echt en onafhankelijk zijn. Lees hier de richtlijnen van Trustpilot.
Alle fysieke cadeaubonnen worden verstuurd via PostNL, onze vaste verzendpartner.
Bij standaard verzending ontvang je geen track & trace. Kies je voor Brievenbuspakje+, dan krijg je wél een track & trace code zodat je de zending kunt volgen.
PostNL handelt dit af volgens de bezorgvoorkeuren die je zelf hebt ingesteld. Dat kan betekenen dat het pakket opnieuw wordt aangeboden, bij de buren wordt afgegeven of naar een afhaalpunt gaat.
Standaard verzending heeft een levertijd van 48 uur. Met Brievenbuspakje+ wordt je bestelling binnen 24 uur geleverd.
De kosten voor standaard verzending bedragen €1,95. Voor Brievenbuspakje+ betaal je €3,95 en voor aangetekende verzending (verplicht bij orders vanaf €300,-) €6,95.
Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina.
Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.
De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.
Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met iDeal, Apple Pay, Google pay, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.
Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat jij, of iemand door jou aangewezen die niet de bezorger is, het product fysiek ontvangt.
Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht, laat je ons dat weten via een duidelijke verklaring, bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Het volstaat dat je je herroeping verzendt voordat de 14 dagen voorbij zijn.
Vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt, heb je dus 14 dagen de tijd om deze te retourneren.
Let op: E-vouchers kunnen niet worden geretourneerd. Bij bestellingen van digitale online-inhoud word je tijdens het bestelproces geïnformeerd dat je akkoord gaat met directe levering, en je ontvangt een e-mail met de voucher.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de cadeaukaart komen voor jouw rekening.
Ons retouradres :
Premiumcards B.V.
Antwoordnummer:11211
Ambachtsweg 6
1474HW OOSTHUIZEN
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.
We vinden het vervelend dat je een klacht hebt over een bestelling of over onze dienstverlening. We lossen dit graag samen met je op. Meld je klacht via [email protected]. Je krijgt dan van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
De kosten voor standaard verzending bedragen €1,95. Voor Brievenbuspakje+ betaal je €3,95 en voor aangetekende verzending (verplicht bij orders vanaf €300,-) €6,95.
Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.
De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.
Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.
Alle fysieke cadeaubonnen worden verstuurd via PostNL, onze vaste verzendpartner.
Bij standaard verzending ontvang je geen track & trace. Kies je voor Brievenbuspakje+, dan krijg je wél een track & trace code zodat je de zending kunt volgen.
PostNL handelt dit af volgens de bezorgvoorkeuren die je zelf hebt ingesteld. Dat kan betekenen dat het pakket opnieuw wordt aangeboden, bij de buren wordt afgegeven of naar een afhaalpunt gaat.
Standaard verzending heeft een levertijd van 48 uur. Met Brievenbuspakje+ wordt je bestelling binnen 24 uur geleverd.
Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met iDeal, Apple Pay, Google pay, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.
Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.
Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.
Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina.
Ga naar cadeaubon.nl en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.
Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met ons op via de mail.
De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina.
De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat jij, of iemand door jou aangewezen die niet de bezorger is, het product fysiek ontvangt.
Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht, laat je ons dat weten via een duidelijke verklaring, bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Het volstaat dat je je herroeping verzendt voordat de 14 dagen voorbij zijn.
Vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt, heb je dus 14 dagen de tijd om deze te retourneren.
Let op: E-vouchers kunnen niet worden geretourneerd. Bij bestellingen van digitale online-inhoud word je tijdens het bestelproces geïnformeerd dat je akkoord gaat met directe levering, en je ontvangt een e-mail met de voucher.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de cadeaukaart komen voor jouw rekening.
Ons retouradres :
Premiumcards B.V.
Antwoordnummer:11211
Ambachtsweg 6
1474HW OOSTHUIZEN
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met ons op via de mail.
Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.nl. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
Ga naar cadeaubon.nl en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.
Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.nl. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.
Stuur ons een e-mail met je vraag
Heb je een vraag over je bestelling of een cadeaubon? Stuur ons dan gerust een e-mail via [email protected].
Vermeld in je bericht zoveel mogelijk informatie, zoals je kaartnummer en bestelnummer, zodat we je sneller kunnen helpen. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Instagram