Op werkdagen voor 17.00 uur besteld = vandaag verzonden

Altijd een passend zakelijk cadeau!

Personaliseer met verpakking

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld = vandaag verzonden

Trustmark
Logo
Home

Vragen? Wij helpen je verder!

Contact via onze socials?

Op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur

Alle vragen op een rij gezet

Hoe kan ik in contact komen?

Mail
Stuur ons een mail via [email protected]. We doen ons best om je bericht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 1 werkdag, te beantwoorden. (weekend en feestdagen uitgezonderd.)

Telefoon

Telefonisch contact opnemen? Bel ons op via 030 227 1647 en houd je kaartnummer en bestelnummer gereed. Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

•    Maandag t/m vrijdag: 08.00 uur tot 22.00 uur
•    Zaterdag: 09.00 uur tot 18.00 uur

Vermeld in je bericht zoveel mogelijk informatie, zoals je kaartnummer en bestelnummer, zodat we je sneller kunnen helpen. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart

Ga naar cadeaubon.nl en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.

De pincode op mijn Keuze Cadeaukaart is niet meer zichtbaar

Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met ons op via de mail.

Wat is het saldo op mijn Keuze Cadeaukaart?

Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.nl. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina

Hoe kras ik de kraslaag op de Keuze Cadeaukaart open?

De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via de mail.

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met iDeal, Apple Pay, Google pay, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat jij, of iemand door jou aangewezen die niet de bezorger is, het product fysiek ontvangt.

Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht, laat je ons dat weten via een duidelijke verklaring, bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Het volstaat dat je je herroeping verzendt voordat de 14 dagen voorbij zijn.

Vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt, heb je dus 14 dagen de tijd om deze te retourneren.

Let op: E-vouchers kunnen niet worden geretourneerd. Bij bestellingen van digitale online-inhoud word je tijdens het bestelproces geïnformeerd dat je akkoord gaat met directe levering, en je ontvangt een e-mail met de voucher.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de cadeaukaart komen voor jouw rekening.

Ons retouradres :
Premiumcards B.V.
Antwoordnummer:11211
Ambachtsweg 6
1474HW OOSTHUIZEN


Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ik zie mijn e-voucher niet tussen mijn e-mails, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?

We vinden het vervelend dat je een klacht hebt over een bestelling of over onze dienstverlening. We lossen dit graag samen met je op. Meld je klacht via [email protected]. Je krijgt dan van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Waar komen jullie reviews vandaan?

Onze reviews worden verzameld via Trustpilot. Zo weet je zeker dat alle ervaringen echt en onafhankelijk zijn. Lees hier de richtlijnen van Trustpilot.

Wie is de vervoerder van mijn bestelling?

Alle fysieke cadeaubonnen worden verstuurd via PostNL, onze vaste verzendpartner.

Ontvang ik een track & trace code?

Bij standaard verzending ontvang je geen track & trace. Kies je voor Brievenbuspakje+, dan krijg je wél een track & trace code zodat je de zending kunt volgen.

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij bezorging?

PostNL handelt dit af volgens de bezorgvoorkeuren die je zelf hebt ingesteld. Dat kan betekenen dat het pakket opnieuw wordt aangeboden, bij de buren wordt afgegeven of naar een afhaalpunt gaat.

Wat is de levertijd?

Standaard verzending heeft een levertijd van 48 uur. Met Brievenbuspakje+ wordt je bestelling binnen 24 uur geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor standaard verzending bedragen €1,95. Voor Brievenbuspakje+ betaal je €3,95 en voor aangetekende verzending (verplicht bij orders vanaf €300,-) €6,95.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met iDeal, Apple Pay, Google pay, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat jij, of iemand door jou aangewezen die niet de bezorger is, het product fysiek ontvangt.

Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht, laat je ons dat weten via een duidelijke verklaring, bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Het volstaat dat je je herroeping verzendt voordat de 14 dagen voorbij zijn.

Vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt, heb je dus 14 dagen de tijd om deze te retourneren.

Let op: E-vouchers kunnen niet worden geretourneerd. Bij bestellingen van digitale online-inhoud word je tijdens het bestelproces geïnformeerd dat je akkoord gaat met directe levering, en je ontvangt een e-mail met de voucher.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de cadeaukaart komen voor jouw rekening.

Ons retouradres :
Premiumcards B.V.
Antwoordnummer:11211
Ambachtsweg 6
1474HW OOSTHUIZEN


Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ik zie mijn e-voucher niet tussen mijn e-mails, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?

We vinden het vervelend dat je een klacht hebt over een bestelling of over onze dienstverlening. We lossen dit graag samen met je op. Meld je klacht via [email protected]. Je krijgt dan van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor standaard verzending bedragen €1,95. Voor Brievenbuspakje+ betaal je €3,95 en voor aangetekende verzending (verplicht bij orders vanaf €300,-) €6,95.

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.

Ik zie mijn e-voucher niet tussen mijn e-mails, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.

Wie is de vervoerder van mijn bestelling?

Alle fysieke cadeaubonnen worden verstuurd via PostNL, onze vaste verzendpartner.

Ontvang ik een track & trace code?

Bij standaard verzending ontvang je geen track & trace. Kies je voor Brievenbuspakje+, dan krijg je wél een track & trace code zodat je de zending kunt volgen.

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij bezorging?

PostNL handelt dit af volgens de bezorgvoorkeuren die je zelf hebt ingesteld. Dat kan betekenen dat het pakket opnieuw wordt aangeboden, bij de buren wordt afgegeven of naar een afhaalpunt gaat.

Wat is de levertijd?

Standaard verzending heeft een levertijd van 48 uur. Met Brievenbuspakje+ wordt je bestelling binnen 24 uur geleverd.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met iDeal, Apple Pay, Google pay, Mastercard of Visa. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; iDeal, Apple Pay, Google pay, creditcard of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar 085-2087018.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart

Ga naar cadeaubon.nl en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.

De pincode op mijn Keuze Cadeaukaart is niet meer zichtbaar

Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met ons op via de mail.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina.

Hoe kras ik de kraslaag op de Keuze Cadeaukaart open?

De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de bestelling te herroepen. De termijn gaat in op de dag dat jij, of iemand door jou aangewezen die niet de bezorger is, het product fysiek ontvangt.

Om gebruik te maken van dit herroepingsrecht, laat je ons dat weten via een duidelijke verklaring, bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dat is niet verplicht. Het volstaat dat je je herroeping verzendt voordat de 14 dagen voorbij zijn.

Vanaf het moment dat je de bestelling ontvangt, heb je dus 14 dagen de tijd om deze te retourneren.

Let op: E-vouchers kunnen niet worden geretourneerd. Bij bestellingen van digitale online-inhoud word je tijdens het bestelproces geïnformeerd dat je akkoord gaat met directe levering, en je ontvangt een e-mail met de voucher.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de producten onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de cadeaukaart komen voor jouw rekening.

Ons retouradres :
Premiumcards B.V.
Antwoordnummer:11211
Ambachtsweg 6
1474HW OOSTHUIZEN


Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hoe kras ik de kraslaag op de Keuze Cadeaukaart open?

De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

De pincode op mijn Keuze Cadeaukaart is niet meer zichtbaar

Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met ons op via de mail.

Wat is het saldo op mijn Keuze Cadeaukaart?

Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.nl. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart

Ga naar cadeaubon.nl en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.

Wat is het saldo op mijn Keuze Cadeaukaart?

Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.nl. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Schrijf je in!

Ontvang de leukste cadeautips in de mailbox!

Ik wil graag contact via

Mail icoonMail

Stuur ons een e-mail met je vraag

Heb je een vraag over je bestelling of een cadeaubon? Stuur ons dan gerust een e-mail via [email protected].

Vermeld in je bericht zoveel mogelijk informatie, zoals je kaartnummer en bestelnummer, zodat we je sneller kunnen helpen. We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Logo InstagramInstagram

Chat om snel geholpen te worden

Stuur ons een bericht op Instagram, met jouw DM kom je direct bij ons terecht! Onze Instagram chat is te bereiken op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur. Ook op Instagram streven we ernaar je bericht binnen 1 uur te beantwoorden.

Logo FacebookFacebook

Chat om snel geholpen te worden

Stuur ons een chatbericht (Facebook Messenger), zodat we je snel verder kunnen helpen! Onze Facebook chat is te bereiken op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur. We doen ons uiterste best om je bericht binnen 1 uur te beantwoorden.